Ovi iz dosta je bilo jedini od opozicije imaju neku ideju i doslednost u svojim stavovima. Ne bavim se politikom i nisam ih pratila od početka, ali ovako kad nabasam, čini mi se jedina šansa.
Cenim želje grada da se gradi novo i popravlja staro ali se tako radi sporo da me podseća na ono što su mi pričali da su za vreme rata na robiji radili tako da kad čuvar gleda na drugu stranu zarobljlenici se naslone na lopate i čekaju da se on okrene.
Izgleda da se nastavlja tradicija da ne mogu da rade tako sporo koliko ih loše plaćaju.
Da li se sećate gradnje izlaza iz grada ka Temerinu koji je građen nekoliko godina? I ovo mi na to liči i kako to da samo u Novom Sadu gradnja tako sporo ide?
Sentadrejski bulevar se gradi nedogled, pruga BG-NS u prekidu još godinu dana, put S:karlovci-Banstol od 7 km se gradilo 3 meseca,a o Žeželjevom mostu da ne pričam. Nije za nas taj posao,jednostavno smo nesposobni.
Novi sad i novosadjani nisu duzni da trpe ovakav bezobrayluk vlasti jer gradjani sve to placaju.
Za most preko kanala nas lazu mesecima, sad se obustavlja i zeleznicki saobracaj za Beograd, sanacija starog Beogradskog puta je trajala mesecima. Dokle vise ovako sa ovim nestrucnim i neodgovornim kadrovima,neka nam odgovori sveznajuci, svaki dan ga treba pitati o nezavrsenim projektima. Kako stvari stoje, prodaja i najam drzavnog zemljista i ostalih resursa im ide perfektno ,bez kasnjenja.
Pogledajte jednu od najprometnijih ulica u gradu,Jovan Subotića!!! Pre par godina su je "kao"celu obnovili,bukvalno sve novo i svake godine se posle prve kiše ili snega pretvara u off road iskustvo,kao da je Pariz Dakar,rupa do rupe,ne može se voziti , a da ne odvališ točkove,znači najlošiji kvalitet asfalta i evo opet je sva u rupama,a da ne govorim što su stubići na trotoarima koji su bili u celoj dužini ulice sa obe strane skoro svi nestali,što od raznih sudara što od ne marnošću za održavanje iste,pa svaki put kad padne kiša formiraju se baruštine pored puta i svaki auto koji prođe zapljusne svaku kuću u ulici i svakog pešaka.Zato sad svi imaju vlažne zidove u ulici,a pešacima je trauma proži tom ulicom,na čijem jednom kraju su toliko suzili trotoar da čovek ne može da prođe a da nije u riziku da ga neko zgazi kolima,ma ludnica,a ne ulica !!!
svima nama koji koristimo taj most svo gorivo, vreme i ostalo koje smo potrošili zbog njihovog probijanja rokova, mogu lepo za kaznu da srede primorsku od kružnog toka do hinsa...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dosta je bilo: Sentandrejski most slikovit primer opšteg stanja gradskih saobraćajnica
Autor: 021.rs
Novi Sad
•30.01.2019.
•09:37 > 10:33
Komentari 17
marko
hm
NS49
Izgleda da se nastavlja tradicija da ne mogu da rade tako sporo koliko ih loše plaćaju.
Da li se sećate gradnje izlaza iz grada ka Temerinu koji je građen nekoliko godina? I ovo mi na to liči i kako to da samo u Novom Sadu gradnja tako sporo ide?
polovne
Sever Srbije
Salajka
Analiticar
Армаггедон
Cockney Call
E moj druže...
Zoki021
Mile
Za most preko kanala nas lazu mesecima, sad se obustavlja i zeleznicki saobracaj za Beograd, sanacija starog Beogradskog puta je trajala mesecima. Dokle vise ovako sa ovim nestrucnim i neodgovornim kadrovima,neka nam odgovori sveznajuci, svaki dan ga treba pitati o nezavrsenim projektima. Kako stvari stoje, prodaja i najam drzavnog zemljista i ostalih resursa im ide perfektno ,bez kasnjenja.
DjakoN
makarije
jov.
xx
aero casper
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H